Avatar billede kohaii Nybegynder
03. april 2005 - 20:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bios på gfx + pipelines

Jeg har et ABIT RX800 Pro kort og har fundet en bios til kortet
men hvordan får keh bios ind i gfx

og kan jeg åbne de sidste 4 pipelines i det
det køre 12 standard
Avatar billede gl.k. Nybegynder
03. april 2005 - 23:16 #1
Du har _ingen_ sikkerhed for, at dit kort vil virke fejlfrit med 16 pipes...
Desuden er der fare for, at du ødelægger dit kort, hvis der går noget galt ved bios flash.

Garanti? Næppe..

Er der spil, som "hakker". Får du ikke points nok i div. benchmark prg.?

----
Det er ikke det, du spørger om, men jeg vil bare ikke anbefale dig, at "lege" med et grafikkort til knap 3000.-Kr..

Meeeen...her er en lang tråd, hvis du alligevel ikke kan la´være:

http://forums.techpowerup.com/archive/index.php/t-188.html
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
04. april 2005 - 22:58 #2
Det skal være et VIVO kort før du kan gøre det... Plus det skal have 1,6ns ram på begge sider!
Så først skal du teste om dit kort kan køre de hastigheder, som den nye bios indeholder... Formoder du vil flashe til XT PE 520/560@16 pipes...
/Thomas
Avatar billede gl.k. Nybegynder
04. april 2005 - 23:18 #3
Smider lige et svar, hvis du kunne bruge mit kommentar til noget..........