Avatar billede ldr Nybegynder
29. marts 2001 - 12:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med subject i Notes

Jeg har problem med at få udfyldt emne i Lotus Notes. Er der forskel på om der bruges dansk eller engelsk version? Det er vel en standard.

Min kode lyder:
<a href=Mailto:xxx@xx.xx?Subject=tekst&body=bodytekst>mail</a>

Hvorfor bliver subject ikke udfyldt i Notes, når det virker i Outlook og Express?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. marts 2001 - 14:23 #1
Du skal ikke give point til mig i spørgsmål 60614, når dit problem ikke er løst!

Her kan du få dine point igen: http://www.eksperten.dk/spm/60633

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. marts 2001 - 14:26 #2
Du skal lige huske at afgive et svar, ellers kan du ikke få dine point retur.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. marts 2001 - 14:59 #3
Den browser jeg henviser til i det andet spørgsmål, er den danske version af Microsoft Explorer.

/per
Avatar billede ldr Nybegynder
29. marts 2001 - 15:06 #4
Tak jeg undersøger sagen. :o)
Jeg har vist fundet ud af at MailTo-linket vist ikke virker helt efter hensigten i Notes 4.5, men det skal jeg lige undersøge nærmere. :o)

/Lotte
Avatar billede ldr Nybegynder
29. marts 2001 - 15:07 #5
Det her pointsystem bliver jeg vist aldrig helt klog på. *GGGG*
/Lotte