Avatar billede claped Nybegynder
03. april 2005 - 11:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Borders i Dreamweaver

Hej Eksperter!

Her er formentlig verdens nemmeste spørgsmål, hvis man arbejder i Dreamweaver. Hvorfor er der er der en dobbeltramme på mine tables. Hvis jeg laver en table, og inden i den laver en ny table, så "støder" de ikke op til hinanden, selvom højde og bredde er defineret som værende ens. Faktisk ser det ud som om, at der er dobbeltramme på Framen. Splitter jeg min table om i 2 cells, får hver celle også en dobbeltramme. Så det må vel være en default indstilling jeg skal rette et eller andet sted.
Avatar billede annettef Nybegynder
03. april 2005 - 12:05 #1
Hej

For ikke at få den "dobbeltramme" du snakker om skal du skal sætte cellpad og cellspace til 0 - du markerer tabellen og i properties boksen kan du så sætte cellepad og cellspace til 0.

Håber det løser dit problem!

/Annette
Avatar billede claped Nybegynder
03. april 2005 - 12:10 #2
Jeg tænkte nok, at det var nemt at gøre!

Tusind tak for hjælpen og det hurtige svar!