Avatar billede espeholt_jr Nybegynder
03. april 2005 - 01:13 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Vinduer i freeBSD

Hej...

jeg har installeret freebsd (første gang), og vil gerne have nogen vinduer som på windows... har hørt KDE skulle være der?

Sidder nu logget ind som root, og er i dos-look-a-like, så hvordan kommer jeg videre herfra?
Avatar billede simonvalter Praktikant
03. april 2005 - 13:41 #1
Avatar billede andersbramsen Nybegynder
18. maj 2005 - 19:46 #2
hvis din server er sat op og opdateret, så kan du enten installere Gnome eller KDE
Personligt hælder jeg mest til BSD, men nu spurtge du jo efter KDE
Prøv at skrive i din promt: portinstall kde
Hvad giver det?
Avatar billede medions Nybegynder
26. juli 2005 - 22:19 #3
Hop istedet de advanceret konfigurationer og installationer i FreeBSD over og brug PCBSD istedet for... - det er FreeBSD med en preinstalleret KDE på, læs mere om det på www.pcbsd.dk eller hent det på www.pcbsd.org - det spiller 100% selvom det stadig kun er i version 0.75 - bruger det til hverdag derhjemme!

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
08. august 2006 - 14:56 #4
Tid til lukning?

//>Rune