Avatar billede anykey Nybegynder
02. april 2005 - 21:39 Der er 3 kommentarer

Java gif kør en gang

Hej eksperter!
Jeg afvikler en gifanimation i en applet. Animationen kører ÉN gang og stopper derefter på det sidste billede. Er det muligt at udføre fx en funktion, netop når gifanimationen er færdig?
Avatar billede arne_v Ekspert
02. april 2005 - 21:43 #1
Hvis du ved hvor mange sekunder det tager må du kunne reloade billedet efter det
antal sekunder
Avatar billede anykey Nybegynder
02. april 2005 - 21:50 #2
Nej - det kan tage forskellig tid - hvor underligt det end lyder... hehe. Så jeg kan ikke løse problemet med en tråd, der venter et bestemt interval
Avatar billede _carsten Nybegynder
02. april 2005 - 23:18 #3
Tag et kig på java.awt.MediaTracker, ikke en jeg har set mig meget ind i, men mener den er løsningen på dit problem