Avatar billede the_mazter Nybegynder
02. april 2005 - 21:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hijackthis log.. igen

Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows 98 Gold (Win9x 4.10.1998)
MSIE: Unable to get Internet Explorer version!

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\SA3DSRV.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\COMPAQ\INTERNET\CISRVR.EXE
C:\PROGRAMMER\COMPAQ\EASY ACCESS BUTTON SUPPORT\CPQEADM.EXE
C:\WINDOWS\LOADQM.EXE
C:\PROGRAMMER\LOGITECH\VIDEO\LOGITRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\LVCOMS.EXE
C:\WINDOWS\STARTER.EXE
C:\PROGRAMMER\GRISOFT\AVG FREE\AVGCC.EXE
C:\PROGRAMMER\GRISOFT\AVG FREE\AVGEMC.EXE
C:\PROGRAMMER\GRISOFT\AVG FREE\AVGAMSVR.EXE
C:\PROGRAMMER\COMPAQ\EASY ACCESS BUTTON SUPPORT\BTTNSERV.EXE
C:\PROGRAMMER\COMPAQ\ON-SCREEN DISPLAY\OSD.EXE
D:\SIKKERHED\SPYWARE\HIJACKTHIS\HIJACKTHIS1991.EXE
C:\PROGRAMMER\MOZILLA FIREFOX\FIREFOX.EXE

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://c:\windows\TEMP\se.dll/sp.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://c:\windows\TEMP\se.dll/sp.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://search.presario.net/scripts/redirectors/presario/srchredir.dll?c=2c99&s=search&query=%s&i=enu
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,HomeOldSP = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,HomeOldSP = about:blank
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {08D188D6-A3B8-11D9-B83F-0000A7FDB48F} - C:\WINDOWS\SYSTEM\CGMB.DLL
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O4 - HKLM\..\Run: [Skan registreringsdatabase] c:\windows\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [Job-oversigt] c:\windows\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [Aureal A3D Interactive Audio Init] A3dInit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Compaq Internet Setup] C:\Compaq\Internet\InetWizard.exe /RUN
O4 - HKLM\..\Run: [CISrvr Program] C:\COMPAQ\INTERNET\CISRVR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CPQEASYACC] C:\Programmer\Compaq\Easy Access Button Support\cpqeadm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EACLEAN] C:\Programmer\Compaq\Easy Access Button Support\eaclean.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access Service] "C:\Programmer\IBM\Client Access\CwbSvStr.Exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access Help Update] "C:\Programmer\IBM\Client Access\cwbinhlp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access Check Version] "C:\Programmer\IBM\Client Access\cwbckver.exe" LOGIN
O4 - HKLM\..\Run: [LoadQM] loadqm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] c:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] c:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LVComs] c:\windows\SYSTEM\LVComS.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EnsoniqMixer] starter.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\GRISOFT\AVGFRE~1\AVGCC.EXE /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] C:\PROGRA~1\GRISOFT\AVGFRE~1\AVGEMC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_AMSVR] C:\PROGRA~1\GRISOFT\AVGFRE~1\AVGAMSVR.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [Aureal A3D Interactive Audio] sa3dsrv.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSJAVA.DLL
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSJAVA.DLL
O16 - DPF: {1A8790BD-AEBD-11BD-A2BD-00600BD00001} (Sydbanks NetBank) - https://netbank.sydbank.dk/ssydbankibpib100.cab
O16 - DPF: {1A8790BD-AEBD-11BD-A2BD-00613BD20001} (Sydbanks NetBank) - https://netbank.sydbank.dk/ssydbankibp1320ib100.cab
O16 - DPF: {1A8790BD-AEBD-11BD-A2BD-00614BD00001} (Sydbanks NetBank) - https://netbank.sydbank.dk/ssydbankibp1400ib100.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab28177.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab28177.cab
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab28177.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {1E2941E3-8E63-11D4-9D5A-00902742D6E0} (iNotes Class) - http://mail.arovit.net/iNotes.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=36467&clcid=0x409
O17 - HKLM\System\CCS\Services\VxD\MSTCP: Domain = DOMAIN2
O18 - Filter: text/html - {08D188CF-A3B8-11D9-B83F-0000CA2A051E} - C:\WINDOWS\SYSTEM\CGMB.DLL
O18 - Filter: text/plain - {08D188CF-A3B8-11D9-B83F-0000CA2A051E} - C:\WINDOWS\SYSTEM\CGMB.DLL

IE vil ikke starte: "INetWizzard (i toppen) Denne mulighed er ikke tilgængelig i alle lande. Kan ikke finde tjenesten"

Bredbånd er leveret af TDC

Takker på forhånd

/Mazter
Avatar billede the_mazter Nybegynder
02. april 2005 - 21:30 #1
Firefox virker uden problemer
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. april 2005 - 21:32 #2
Jeg kigger lige på den ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. april 2005 - 21:34 #3
Hent dette program og pak det ud til sin egen mappe:

http://members.blackbox.net/hp_links/21/nikolaus.rameis/_data/startdreck.zip

Kør Startdreck.exe - tryk på "Config" - tryk "unmark all" - sæt et flueben i:

Registry -> Run Keys
System/drivers> Running processes
Tryk "Ok"

Tryk "Save" og gem log'en et sted, hvor du kan finde den igen. Læg log'en herind.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. april 2005 - 21:36 #4
Linket virker ikke. Brug dette istedet: http://www.niksoft.at/php/dl.php?f=startdreck.zip
Avatar billede the_mazter Nybegynder
02. april 2005 - 21:39 #5
bugbear (ifølge AVG) har infiveret winzip, så jeg kan ikke åbne den
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. april 2005 - 21:42 #6
Prøv så at downloade og installere winrar. Den kan også pakke filen ud. http://www.rarlab.com/download.htm
Avatar billede the_mazter Nybegynder
02. april 2005 - 21:47 #7
StartDreck (build 2.1.7 public stable) - 2005-04-02 @ 21:46:06 (GMT +02:00)
Platform: Windows 98 (Win 4.10.1998 )
Internet Explorer: 6.0.2800.1106
Logged in as  at OEMCOMPUTER

»Registry
»Run Keys
  »Current User
  »Run
  »RunOnce
  »Default User
  »Run
  »RunOnce
  »Local Machine
  »Run
    *Skan registreringsdatabase=c:\windows\scanregw.exe /autorun
    *Job-oversigt=c:\windows\taskmon.exe
    *SystemTray=SysTray.Exe
    *LoadPowerProfile=Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
    *Aureal A3D Interactive Audio Init=A3dInit.exe
    *Compaq Internet Setup=C:\Compaq\Internet\InetWizard.exe /RUN
    *CISrvr Program=C:\COMPAQ\INTERNET\CISRVR.EXE
    *CPQEASYACC=C:\Programmer\Compaq\Easy Access Button Support\cpqeadm.exe
    *EACLEAN=C:\Programmer\Compaq\Easy Access Button Support\eaclean.exe
    *Client Access Service="C:\Programmer\IBM\Client Access\CwbSvStr.Exe"
    *Client Access Help Update="C:\Programmer\IBM\Client Access\cwbinhlp.exe"
    *Client Access Check Version="C:\Programmer\IBM\Client Access\cwbckver.exe" LOGIN
    *LoadQM=loadqm.exe
    *LogitechVideoRepair=c:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
    *LogitechVideoTray=c:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
    *LVComs=c:\windows\SYSTEM\LVComS.exe
    *EnsoniqMixer=starter.exe
    *AVG7_CC=C:\PROGRA~1\GRISOFT\AVGFRE~1\AVGCC.EXE /STARTUP
    *AVG7_EMC=C:\PROGRA~1\GRISOFT\AVGFRE~1\AVGEMC.EXE
    *AVG7_AMSVR=C:\PROGRA~1\GRISOFT\AVGFRE~1\AVGAMSVR.EXE
    +OptionalComponents
    +IMAIL
      *Installed=1
    +MAPI
      *NoChange=1
      *Installed=1
    +MAPI
      *NoChange=1
      *Installed=1
  »RunOnce
    +D:
    +LEGO Stunt Rally-startprogram
      *=D:\LEGO Stunt Rally-startprogram
  »RunServices
    *Aureal A3D Interactive Audio=sa3dsrv.exe
  »RunServicesOnce
    **wlpl=rundll32 C:\WINDOWS\LMHOSHS.SAM,DllGetClassObject
  »RunOnceEx
  »RunServicesOnceEx
»Files
»System/Drivers
»Running Processes
  +FF0F2955=C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
  +FFFFF359=C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
  +FFFFEDC9=C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
  +FFFE3E31=C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
  +FFFE9A0D=C:\WINDOWS\SYSTEM\SA3DSRV.EXE
  +FFFE2525=C:\WINDOWS\RUNDLL32.EXE
  +FFFE9315=C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
  +FFFEEA99=C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
  +FFFDD665=C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
  +FFFDFDC5=C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
  +FFFC622D=C:\COMPAQ\INTERNET\CISRVR.EXE
  +FFFCDAED=C:\PROGRAMMER\COMPAQ\EASY ACCESS BUTTON SUPPORT\CPQEADM.EXE
  +FFFC9431=C:\WINDOWS\LOADQM.EXE
  +FFFDB4C9=C:\PROGRAMMER\LOGITECH\VIDEO\LOGITRAY.EXE
  +FFFB2FB9=C:\WINDOWS\SYSTEM\LVCOMS.EXE
  +FFFCF8C9=C:\WINDOWS\STARTER.EXE
  +FFFD1925=C:\PROGRAMMER\GRISOFT\AVG FREE\AVGEMC.EXE
  +FFFBE15D=C:\PROGRAMMER\GRISOFT\AVG FREE\AVGAMSVR.EXE
  +FFFC2E81=C:\PROGRAMMER\COMPAQ\EASY ACCESS BUTTON SUPPORT\BTTNSERV.EXE
  +FFF95DA1=C:\PROGRAMMER\COMPAQ\ON-SCREEN DISPLAY\OSD.EXE
  +FFF82641=D:\SIKKERHED\SPYWARE\HIJACKTHIS\HIJACKTHIS1991.EXE
  +FFFDFEAD=C:\PROGRAMMER\MOZILLA FIREFOX\FIREFOX.EXE
  +FFFC49F1=C:\PROGRAMMER\GRISOFT\AVG FREE\AVGCC.EXE
  +FFF89211=C:\PROGRAMMER\GRISOFT\AVG FREE\AVGWB.DAT
  +FFF844E5=C:\WINDOWS\SKRIVEBORD\STARTDRECK217\STARTDRECK.EXE
»Application specific
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. april 2005 - 21:57 #8
Fint, der kommer en procedure om et par minutter ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. april 2005 - 22:05 #9
Hvis du ikke har dem så:
Hent og opdater Ad-Aware: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware

Hent og opdater CWShredder: http://www.spywareinfo.com/downloads/tools/CWShredder.exe
Eller her: http://www.softpedia.com/public/cat/10/17/10-17-150.shtml

Hent Aboutbuster og læg dette program i sin egen mappe et sted du kan huske:
http://www.atribune.org/downloads/AboutBuster.zip

Hent dette program:
http://www.greyknight17.com/spy/Win98Fix.zip
udpak det til sin egen mappe. Start op i fejlsikret, gå i Win98 fix mappen, og dobbeltklik RunFix.reg, sig ja til at flette det ind i registreringsdatabasen.

Genstart i fejlsikret tilstand. Du trykker F8 nogle gange mens windows starter op.
Fix disse med HijackThis:

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://c:\windows\TEMP\se.dll/sp.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://c:\windows\TEMP\se.dll/sp.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,HomeOldSP = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,HomeOldSP = about:blank
O2 - BHO: (no name) - {08D188D6-A3B8-11D9-B83F-0000A7FDB48F} - C:\WINDOWS\SYSTEM\CGMB.DLL
O18 - Filter: text/html - {08D188CF-A3B8-11D9-B83F-0000CA2A051E} - C:\WINDOWS\SYSTEM\CGMB.DLL
O18 - Filter: text/plain - {08D188CF-A3B8-11D9-B83F-0000CA2A051E} - C:\WINDOWS\SYSTEM\CGMB.DLL

Vi skal kunne se dine skjulte filer for at finde snavs, der skal slettes manuelt. Det er en del af processen.
Åbn en tilfældig mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Søg og slet disse filer stadig i fejlsikret tilstand:

C:\WINDOWS\SYSTEM\CGMB.DLL
C:\WINDOWS\LMHOSHS.SAM

Samt hele INDHOLDET af c:\windows\temp\

Så starter du aboutbuster. Fjern det den finder.

Nu kører du en scanning med Ad-Aware og CWShredder og fjerner, hvad de finder.

Angående CWShredder:
Pak zipfilen ud i en mappe.
Kør programmet, tjek for updates, afbryd din internetforbindelse fysisk (stikket ud), luk alle vinduer undtaget cwshredder, klik på Fix, den scanner nu, når den er færdigt klik på Next, klik på Exit.

Så skal du lige en tur i registrerings databasen:
Start->Kør, skriv- regedit klik OK.

Klik dig frem til:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
Tjek om der en nøgle/tekst der hedder-About:blank, hvis ja, så slet den
Klik på - Denne Computer, i regedit vinduet, klik- rediger-søg, skriv: About:blank tryk- Enter. Slet den, tryk F3 -slet - F3 -slet indtil søgningen er færdig.
Samme fremgangsmåde med-HomeOldSP

Gå herefter i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Diskoprydning og slet temp-filer, temporary internet files og papirkurv.

Genstart.
Så bliver du nødt til at komme med en log mere til kontrol :O)
Avatar billede the_mazter Nybegynder
02. april 2005 - 23:19 #10
et styks log:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows 98 Gold (Win9x 4.10.1998)
MSIE: Unable to get Internet Explorer version!

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SA3DSRV.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\COMPAQ\INTERNET\CISRVR.EXE
C:\PROGRAMMER\COMPAQ\EASY ACCESS BUTTON SUPPORT\CPQEADM.EXE
C:\PROGRAMMER\COMPAQ\EASY ACCESS BUTTON SUPPORT\BTTNSERV.EXE
C:\WINDOWS\LOADQM.EXE
C:\PROGRAMMER\LOGITECH\VIDEO\LOGITRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\LVCOMS.EXE
C:\WINDOWS\STARTER.EXE
C:\PROGRAMMER\GRISOFT\AVG FREE\AVGCC.EXE
C:\PROGRAMMER\GRISOFT\AVG FREE\AVGEMC.EXE
C:\PROGRAMMER\GRISOFT\AVG FREE\AVGAMSVR.EXE
C:\PROGRAMMER\COMPAQ\ON-SCREEN DISPLAY\OSD.EXE
C:\PROGRAMMER\MOZILLA FIREFOX\FIREFOX.EXE
C:\WINDOWS\SKRIVEBORD\TREND MICRO SCANNER\SPYWARE\HIJACKTHIS\HIJACKTHIS1991.EXE

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://search.presario.net/scripts/redirectors/presario/srchredir.dll?c=2c99&lc=0406&s=search&i=dan
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://search.presario.net/scripts/redirectors/presario/srchredir.dll?c=2c99&lc=0406&s=search&i=dan
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://search.presario.net/scripts/redirectors/presario/srchredir.dll?c=2c99&lc=0406&s=search&i=dan
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://search.presario.net/scripts/redirectors/presario/srchredir.dll?c=2c99&s=search&query=%s&i=enu
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O4 - HKLM\..\Run: [Skan registreringsdatabase] c:\windows\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [Job-oversigt] c:\windows\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [Aureal A3D Interactive Audio Init] A3dInit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Compaq Internet Setup] C:\Compaq\Internet\InetWizard.exe /RUN
O4 - HKLM\..\Run: [CISrvr Program] C:\COMPAQ\INTERNET\CISRVR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CPQEASYACC] C:\Programmer\Compaq\Easy Access Button Support\cpqeadm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EACLEAN] C:\Programmer\Compaq\Easy Access Button Support\eaclean.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access Service] "C:\Programmer\IBM\Client Access\CwbSvStr.Exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access Help Update] "C:\Programmer\IBM\Client Access\cwbinhlp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Client Access Check Version] "C:\Programmer\IBM\Client Access\cwbckver.exe" LOGIN
O4 - HKLM\..\Run: [LoadQM] loadqm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] c:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] c:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LVComs] c:\windows\SYSTEM\LVComS.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EnsoniqMixer] starter.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\GRISOFT\AVGFRE~1\AVGCC.EXE /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] C:\PROGRA~1\GRISOFT\AVGFRE~1\AVGEMC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_AMSVR] C:\PROGRA~1\GRISOFT\AVGFRE~1\AVGAMSVR.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [Aureal A3D Interactive Audio] sa3dsrv.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSJAVA.DLL
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSJAVA.DLL
O16 - DPF: {1A8790BD-AEBD-11BD-A2BD-00600BD00001} (Sydbanks NetBank) - https://netbank.sydbank.dk/ssydbankibpib100.cab
O16 - DPF: {1A8790BD-AEBD-11BD-A2BD-00613BD20001} (Sydbanks NetBank) - https://netbank.sydbank.dk/ssydbankibp1320ib100.cab
O16 - DPF: {1A8790BD-AEBD-11BD-A2BD-00614BD00001} (Sydbanks NetBank) - https://netbank.sydbank.dk/ssydbankibp1400ib100.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab28177.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab28177.cab
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab28177.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {1E2941E3-8E63-11D4-9D5A-00902742D6E0} (iNotes Class) - http://mail.arovit.net/iNotes.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=36467&clcid=0x409
O17 - HKLM\System\CCS\Services\VxD\MSTCP: Domain = DOMAIN2

Men IE vil stadig ikke åbne
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. april 2005 - 23:29 #11
Nej IE er ikke ordentligt installeret.
Download Internet Explorer 6 sp1 her, og installer den:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Avatar billede the_mazter Nybegynder
03. april 2005 - 12:49 #12
Takker mange gange. IE virker nu igen.

/Mazter
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. april 2005 - 13:20 #13
Det lyder godt. Velbekomme og takker for point :)