Avatar billede lau16 Nybegynder
02. april 2005 - 16:47 Der er 9 kommentarer

Måling af diverse Temp's bla. CPU, VPU og case

Hey, jeg leder efter et program, der ligesom MBM er i stand til at vise temperaturer nede i taskbar, men som også kan vise temperaturen på grafikkortet, og måske også HD.

Har prøvet SpeedFan

Mvh LP

Ps. Har postet spørgsmålet før, men nu booster jeg pointene, i håb om flere hits
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2005 - 16:52 #1
du kan evt bruge serious samurize, men det ser ud til at deres website er nede lige nu. Så vidt jeg husker kan du bruge det sammen med MBM. Hvis du ikke gider at sætte det op men bare finde et program der gør det du ønsker med det samme kan jeg desværre ikke hjælpe.
Avatar billede lau16 Nybegynder
02. april 2005 - 17:05 #2
Tror desværre ikke jeg kan bruge programmet til det. Men tak for et godt desktop-mod program :P
Avatar billede gl.k. Nybegynder
02. april 2005 - 17:21 #3
hvilket bundkort er det til?
Avatar billede lau16 Nybegynder
02. april 2005 - 18:09 #4
Asus K8V Se Deluxe, og et Leadtek 6800 GT
Avatar billede lau16 Nybegynder
02. april 2005 - 18:14 #5
Har prøvet MBM og SpeedFan
Avatar billede gl.k. Nybegynder
02. april 2005 - 18:26 #6
http://hem.passagen.se/fholmen/?k

men pas på dine temperaturer...2D og 3D.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
02. april 2005 - 18:28 #7
det var svaret til et andet af dine sprgm. - jeg følger lige op her om et øjeblik...
Avatar billede gl.k. Nybegynder
02. april 2005 - 18:56 #8
Jeg tænkte på SmartDoctor2 ( http://www.majorgeeks.com/download3007.html ) men det er vist kun til ASUS kort. Du kunne jo evt. afprøve det...
Avatar billede lau16 Nybegynder
03. april 2005 - 16:20 #9
Har prøvet ExpertTool, men den har ikke de funktioner jeg søger efter (se hoved-spg.), og SmartDoctor virker ikke. så..