Avatar billede ps_hansen Nybegynder
02. april 2005 - 16:19 Der er 3 kommentarer

Sammenlægge partitioner

Jeg har lige købt ny computer med en 250 GB harddisk. Men den var delt i tre partitioner. Jeg ville så lægge de tre sammen til en med Partition Magic 8.0, men da den var færdig står jeg med et drev på 110 GB og resten er væk... Hvorfor? Og hvordan får jeg mine resterende GB tilbage?
Avatar billede speedytech Nybegynder
02. april 2005 - 17:53 #1
Hvor skrever den at der er 110gb? Bios eller windows? og hvilken version af windows kører du?
Avatar billede t-m-s Nybegynder
02. april 2005 - 21:27 #2
Hvis du ikke her windows xp og ikke SP2 installeret, er det der fejlen ligger, da xp uden sp2 ikke understøtter så store HD. Det gør bios desuden heller ikke :)
Avatar billede ps_hansen Nybegynder
03. april 2005 - 06:44 #3
Jeg kører Windows XP Pro med Service Pack 2. Det er i Windows under Denne Computer den siger det. Men i BIOS står der 250 GB.