Avatar billede zhb2 Nybegynder
02. april 2005 - 15:32 Der er 15 kommentarer

Min aopen duw1608/arr virker ikke korrekt!

Jeg har denne dvd brænder aopen duw1608/arr.. Der følger ingen driver til den eller noget som helst, min computer opdager den automatisk men som en cdrom/dvd drev..

Jeg har prøvet at slette den og starte windows men den opdager stadig den som dvd..

Jeg iøvrigt Daemon tools, kan den gøre nogen forskel!!Og jeg har prøvet at afinstallere Daemon og installer brænderen stadig uden held..

Og så har jeg sp. 2
Avatar billede huset Praktikant
02. april 2005 - 15:35 #1
Hvad er problemet?? kan du ikke brænde med den eller??
Avatar billede redbastard Nybegynder
02. april 2005 - 15:37 #2
jeg går ud fra du har prøvet at brænde en dvd eller cd med din brænder?
en del brænder programmer virker ikke efter installation af servicepack 2 så det kan være dit problem
man behøver ingen driver til din brænder
skal lige finde en link til et brænder program som er gratis og virker med sp 2
Avatar billede redbastard Nybegynder
02. april 2005 - 15:41 #3
Avatar billede zhb2 Nybegynder
02. april 2005 - 15:42 #4
Jeg har prøvet deepburner men det er ikke det der er problemet.. Problemet er at den ikke forstår min dvd brænder som det den er!!
Avatar billede huset Praktikant
02. april 2005 - 15:47 #5
Det er jo ligegyldigt hvis du kan brænde en DVD alligevel....kan du det????
Avatar billede redbastard Nybegynder
02. april 2005 - 15:53 #6
Avatar billede zhb2 Nybegynder
02. april 2005 - 16:19 #7
For Nero kan ikke brænde for mig.. Og jeg har opdateret firmware!!
Avatar billede huset Praktikant
02. april 2005 - 17:34 #8
Fjern nero og geninstallere det
Avatar billede huset Praktikant
07. maj 2005 - 16:03 #10
Kunne man forestille sig du ville smide lidt feedback til de folk de har givet dig support, eller måske få spørgsmålet lukket?
Avatar billede foodear Praktikant
08. maj 2005 - 17:01 #11
chb2 kan ikke lukke før der er lagt et svar, vel ?
Avatar billede foodear Praktikant
08. maj 2005 - 17:02 #12
?
Avatar billede huset Praktikant
14. maj 2005 - 09:41 #13
Kunne du finde tid til at smide lidt feedback, så vi kunne finde ud af vores support til dine problemer er løst???
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:36 #14
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 08:47 #15
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar