Avatar billede 2kbo Nybegynder
02. april 2005 - 14:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

komponent eller script til konvertering

Jeg er igang med at udvikle et medlemskartotek på en hjemmeside hvor en lukket bruger gruppe kan slå op.

Men jeg er i det dilemma at den database med medlemskartoteket er i Access format, men min hjemmeside køre på mySQL.

Så er spørgsmålet hvordan kan jeg nemest holde de to database synkroniserede? Jeg tænker lidt på et script eller komponent der læser en access database man uploader og automatisk sætter de nye data ind i mySQL databasen. Men hvor er der et sådant? Og kan det gøres gratis?

Andre forslag hilser jeg velkoment.

På forhånd tak.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
02. april 2005 - 16:47 #1
Eksporter data fra Access til CSV og importer dem i MySQL
Avatar billede 2kbo Nybegynder
02. april 2005 - 21:16 #2
Jeg vil godt nok ikke til at lave manuelt arbejder, det jo ikke det jeg spørger om...
Avatar billede 2kbo Nybegynder
24. april 2005 - 22:22 #3
lukker