Avatar billede toften5 Nybegynder
02. april 2005 - 11:40 Der er 3 kommentarer

undertekster på divx film

hej er der nogen der ved hvordan man kan smelte undertekster ind på en divx/xvid film. jeg har selve undertekster i srt format. hilsen rune
Avatar billede breon Nybegynder
02. april 2005 - 12:06 #1
Her er et link til en dansk guide: http://www.dvdrip.dk/article.php?sid=4

Jeg har godt nok ikke selv prøvet det, men det ser ikke så kompliceret ud.
Avatar billede yngve72 Nybegynder
02. april 2005 - 18:55 #2
Hej..
Har du tænkt dig at afspille de film på din computer og se dem på dit tv,for så er problemet íkke stort :-) det er rent faktisk nemt...
du skal bruge den afspiller der hedder BSplayer pro og åbne filmen og så højre klikker du på selve playeren og siger load subtitles og finder din srt fil og siger åbn og så er der tekster på.Eller du kan ligge film samt undertekster i samme mappe og kalde dem præcis samme navn som feks hvis filmen hedder run away bride.xvid så kalder du underteksten det samme bare med efter navnet srt :-) og så siger du bare afspil alle og den køre automatisk i mediaplayern.
Avatar billede breon Nybegynder
02. april 2005 - 20:43 #3
Hvorfor ligger det spørgsmål under kataegorien printere? Det er i hvert fald ikke et stykke hardware du skal bruge i denne proces.