Avatar billede jalle76 Nybegynder
02. april 2005 - 08:57 Der er 2 kommentarer

Medlemsdatabasesystem - system søges til medlemmer i organisation

Lad mig allerførst understrege, at der ingen penge er at hente i dette spørgsmål - kun eksperten points. Så måske stiller jeg spørgsmålet det forkerte sted. Vær i så fald venlig at lede mig til det rigtige sted.

Jeg er med i en organisation som er struktureret som et træ. Dvs. vi har en hovedafdeling, som har underafdelinger, som igen kan have underafdelinger.

Vi har brug for et system PHP/MySQL hvormed vi kan holde styr på medlemmer (adresse, telefon, osv.) og sende mails de forskellige afdelinger. Der skal selvfølgelig også være noget rettighedsstyring, så det kun er enkelte brugere der kan vedligeholde systemet.

Jeg har kigget rundt på nettet efter et sådant system. Men har ikke fundet noget der kunne bruges. Jeg er ganske overbevist om, at det må være lavet og gratis tilgængeligt. Det skal kunne hentes og køre på vores egen server (Apache, MySQL & PHP).

Så pointsene går til den af jer der leder mig på sporet af et godt og gratis sådant system. Det skal være gratis, da jeg selv kan lave det, men ikke rigtigt har tid til det.

Mvh.
Jacob
Avatar billede mogw Nybegynder
02. april 2005 - 10:44 #1
kigger med
Avatar billede brego Nybegynder
02. april 2005 - 21:17 #2