Avatar billede dr0zie Nybegynder
02. april 2005 - 00:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pc for langsom/lag

Hej jeg har den der 3.4, 512 mb ram, nvidia geforce 6610 xl 128 mb pci-express kort..
Men i spil så som cs:S laggger det bare jeg siger det den vælger selv under advance og så bare vælger 1024*768 så syntes jeg den lager hvad er problemmet? skal der flere ram eller bedre kort i eller hvaD?

Har lige fået den tilbage fra rep... så der er ikke noget galt med hardwaren for den lavede det også før
Avatar billede klubba Nybegynder
02. april 2005 - 00:19 #1
Det kunne evt. være spyware eller din internetforbindelse.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
02. april 2005 - 00:22 #2
100% på det ikke er spyware da jeg lige har installert win på ny og har en licens hos spy sweeper og har også scannet med hijackthis,
Min internet forbindelse er 2 mbit, så intet problem derfra og har også prøvet på lan
Avatar billede klubba Nybegynder
02. april 2005 - 00:24 #3
Er det kun i Counter-Strike den er gal?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
02. april 2005 - 00:25 #4
mmmn, har ikek lige andre spil hehe til at prøve med, men det er cs:s, mener også det er half life 2 :P
Avatar billede klubba Nybegynder
02. april 2005 - 00:27 #5
Jeg ved ikke så meget om Counter-Strike osv. Men prøv at hente consollen ned og skriv rate 25000

Ellers vil jeg nok anbefale http://www.boomtown.net - Der er nogle monster nørder :D
Good Luck..
Avatar billede dr0zie Nybegynder
02. april 2005 - 00:28 #6
Jamen 2 sek skal lige finde ud af hvordan man får consolen frem i cs:s kan sq ikke helt huske det da de har lavet det helt om
Avatar billede dr0zie Nybegynder
02. april 2005 - 00:50 #7
mmmn sker intet når jeg skriver det?
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2005 - 11:33 #8
Du kan prøve at:

Højreklikke på Denne Computer > Egenskaber > Avanceret > Ydeevne > Juster til den bedste ydelse > OK > Kom tilbage til Ydeevne > fanen Avanceret > Der skal være grønne dotter ved Programmer.

Hvis du 'Justere til den bedste ydelse' som jeg skrev, så vil der ikke være nogle visuelle effekter, og det kommer til at ligne Win2000-interface, men computeren burde være mere 'fokuseret' på CS, hvis man kan sige det.. Du kan altid komme tilbage til det du havde før ved at vælge 'Justér til bedste udseende'.

Det kan også være noget helt andet, da det kan være at du skal hente og installere drivere til dit grafikkort, bundkort, lydkort og det er også bedst at have DirectX installeret.

Tror ikke at noget af det jeg har skrevet foroven hjælper, men I gave it a shot! :)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
05. juni 2005 - 20:25 #9
Ingen af det hjalp min pc var bare fucked og ramne var smadret. lukker