Avatar billede ikersen Nybegynder
01. april 2005 - 23:16 Der er 3 kommentarer

Bærbar standser under opstart!

Min bærbar er helt til rotterne. Nogle gange kan den starte fint op men så er der hele tiden problemer med at explorer ikke svarer. Nogle gange kan den slet ikke starte op, men den går i stå under windows indlæsningen. Jeg har en masse data jeg gerne vil have backup af, men det kan ikke lade sig gøre pga. explorer problemet. Man kan intet foretage sig når den er i windows. Jeg har prøvet at starte i fejlsikret, det kan den slet ikke.
Nogle der har en idé til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede bartz Praktikant
01. april 2005 - 23:41 #1
2 ting du kan gøre, hvis den altså slet ikke gider at starte op. Du kan 1 formatere skidtet og miste dit data eller 2 du kan få dig en ekstern harddisk installere windows på den og så start op kopiere de ting du vil have med på din ekstern så formatere din rigtige harddisk og installere windows på den og så brug den eksterne som backup. :)
Avatar billede ikersen Nybegynder
02. april 2005 - 15:30 #2
Men der stikker gamle porrer ud fra mit diskettedrev! Det hørmer som en hel grønthandler! Hva skal jeg så gøre ved det?
Avatar billede leif Seniormester
02. april 2005 - 15:51 #3
Jeg ville starte med hive harddisken ud, få sat den over i et eksternt kabinet og få hevet mine data ud på en anden maskine, der efter smider jeg den i den bærbare igen, og smækker min Windows CD i drevet og geninstallerer bærbaren.

Din sidste kommentar forstår jeg ikke ?