Avatar billede ivs Nybegynder
01. april 2005 - 11:55 Der er 2 kommentarer

Kan ikke streame fra dr.dk (men ellers overalt)

Jeg får fejlen "kan ikke finde filen", når jeg forsøger at streame fra dr, titlen kommer dog frem i mediaplayer (fx. radioavisen klokken 12). Førhen har de virket hvis jeg tog "copy shortcut" og satte ind i media player, men heller ikke det virker længere. Er der nogen der har en idé om hvorfor det ikke virker længere?
Avatar billede egonspock Seniormester
02. april 2005 - 14:18 #1
Det virker fint på min Mac OSX 10.3.8 med WMP 9. Hvilket styresystem og hvilken udgave af mediaplayer bruger du?
Avatar billede ulriklolk Nybegynder
05. april 2005 - 20:21 #2
har du noget firewall kørende?