Avatar billede whistler Nybegynder
31. marts 2005 - 17:01 Der er 4 kommentarer

PHP - Freelance programmør søges

Jeg søger efter en (eller flere) freelance programmører med beviselig erfaring inden for PHP/MySQL programmering.

Jobbet vil i første omgang ikke være på et fast timetal, men jeg mangler ofte hjælp til at løse opgaver for mine forskellige kunder.

Jobbet vil primært bestå i frontend/backend programmering i PHP op mod MySQL og det er derfor selvfølgelig vigtigt du har erfaring inden for disse områder. Samt erfaring med dokumentation og brug af CVS.

Timelønnen vil blive aftalt fra opgave til opgave/kunde til kunde (typisk mellem 125 og 175 i timen).

Jeg kan kontaktes via job@gld.dk

--
Med venlig hilsen
Geert Lund,
www.GLD.dk
Avatar billede thb Nybegynder
31. marts 2005 - 17:32 #1
Du er velkommen til at tilføje mig på din liste kontakt liste:

email: thb[at]tdcspace.dk
msn: hemberg[at]tdcspace.dk

Thomas
Avatar billede areon Nybegynder
01. april 2005 - 10:02 #2
sendt
Avatar billede voirsous Nybegynder
12. april 2005 - 11:51 #3
Har du fundet nogen?
Avatar billede mortenis Nybegynder
29. april 2005 - 08:12 #4
Er der stadigt brug for folk?
I så fald er jeg klar til en nærmere snak.

Tjek evt. www.gosystems.dk, så kan du se hvem jeg er og hvad jeg kan bidrage med.

Morten