Avatar billede bette-arne Nybegynder
31. marts 2005 - 14:33 Der er 3 kommentarer

Sony Handycam

Jeg er i gang med at overføre fra mit handycam til min pc, og det går ikke så godt. Jeg kan sagten få forbindelse og kan da også capture det der er på DV båndet, men kvaliteten er møg dårlig. Hvad kan det skyldes?

Jeg benytter USB-kabel til overførelsen og programmet Ulead Video Studio 7.

Kameraet har også s-out og det har mit grafikkort også, kan det evt. blive en bedre overførelse? PT kan jeg dog ikke finde ud af det
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
02. april 2005 - 04:29 #1
Nu er jeg ikke sådan helt vildt meget inden i studio 7, men har oplevet i flere redigeringsprogrammer, at man kan vælge hvilken kvalitet man skal capture med, jeg kunne nemt forestille mig det er der problemet ligger.
Avatar billede bette-arne Nybegynder
02. april 2005 - 08:41 #2
Det kan godt tænkes, men i såfald, kan jeg ikke få kvaliteten bedre. Hvilket program benytter du?
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
02. april 2005 - 19:07 #3
Jeg bruger Premiere Pro, men kan nu ikke forestille mig at Studio xx skulle have problemer med kvaliteten, har leget en smugle med Studio 9, og syntes at der virkede ok, dog ikke så mange funktioner som pre. pro, men kvaliteten er var helt i top.