Avatar billede chult Nybegynder
31. marts 2005 - 14:26 Der er 9 kommentarer

Read-only

Jeg er et kæmpe problem. Hele min comp er read-only. Jeg har prøvet alt. Det har ikke noget med ownership, at jeg ikke er administrator, adware at gøre. Jeg har os prøvet at bruge attrib i dos. Jeg kan bare ikke få det lort fjernet. Når jeg prøver at fjerne det kommer det igen med det samme... HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvis man kunne give en milliard point for det her spørgsmål så havde den der kan løse det fået dem.
Avatar billede chult Nybegynder
31. marts 2005 - 14:28 #1
Skulle måske lige sige at jeg køre Windows XP sp1.
Avatar billede screem_brille Novice
31. marts 2005 - 14:31 #2
Og du er 100% sikekr på at grunden til det står der ikke er fordi der er flere brugere på hver mappe ? (højre klik på en hvilken som helst mappe i en stifinder og vælg egenskaber, under fil rettigheder, hvad står der der ? sikker dit brugernavn, med fuld rettighed, samt alle, som kun har læse rettigheder)
Avatar billede hcma Novice
31. marts 2005 - 15:13 #3
samme spørgmål er oprettet her: http://www.eksperten.dk/spm/600749
chult >>  kan du ikke lukke "det gamle", så du ikke har 2 enslydende spørgsmål kørende ?
Avatar billede chult Nybegynder
04. april 2005 - 14:17 #4
Jeg kan så sige at det er 100% sikkert ikke grunden. Mine rettigheder er som de skal være. Jeg har styr på det med rettigheder så det er ikke det. Jeg har tænkt på at lave et afsnit af X-files med min comp. Det er fucking mystisk
Avatar billede chult Nybegynder
13. april 2005 - 10:17 #5
Fatbody kan du ikke være ligeglad?
Avatar billede screem_brille Novice
13. april 2005 - 11:16 #6
nej det kan han faktisk ikek, da det er i strid med reglerne, og for oa som bruger meget tid herinde på at hjælpe er det irriterende at se folk som ikek overholder reglerne, og medmindre at det er en tastefejl synes jeg du skal give catbody en undskyldning, indtil da er det ihvertfald slut med hjælp herfra.
Avatar billede screem_brille Novice
29. juli 2005 - 01:23 #7
kan man forvente noget feedback eller ?
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 12:44 #8
Kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede hcma Novice
22. september 2005 - 13:03 #9
screem_brille >>  se her: http://www.eksperten.dk/spm/600749  :o))