Avatar billede petre Nybegynder
31. marts 2005 - 12:03 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

sikkerhedscenter siger at virusprogram er forældet

Hej Eksperter...
Inde i mit sikkerhedscenter står der at mit virusprogram er forældet... Men det er stadtig på computeren så mit spørgsmål lydder på hvordan?? Jeg får slået det til i mit sikkerhedscenter igen sådan at der stå det ik er forældet mere og det er slået til igen??
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. marts 2005 - 12:12 #1
At dit anti virusprogram er forældet betyder blot at det ikke er opdateret, Det kommer jo nye vira nærmest hver time, hvorfor dit antivirus skal opdateres heldst dagligt.
Sikkerhedscenteret fortæller dig at du skal have opdateret dine virus definitioner, så det også kan fange de nyeste vira
Avatar billede petre Nybegynder
31. marts 2005 - 12:14 #2
hvordan for jeg den så til at opdatter den nu ??

mvh.
Petre
Avatar billede steen_hansen Forsker
31. marts 2005 - 12:15 #3
Enten har du ikke de seneste definationer, eller også er din licens til AV udløbet.
Avatar billede steen_hansen Forsker
31. marts 2005 - 12:16 #4
Ups, sorry bufferzone :)

Nej, glem lige det med licensen. Du har vel en online opdatering du kan benytte? Hvilket program benytter du?
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. marts 2005 - 12:18 #5
De fleste antivirus programmer har en update now knap eller link et eller andet sted. Ellers prøv programmets hjælpefunktion, norle gange kan det opdateres derfra
Avatar billede petre Nybegynder
31. marts 2005 - 12:18 #6
det er mcface

mvh.
Petre
Avatar billede steen_hansen Forsker
31. marts 2005 - 12:27 #7
Fandt du ud af hvordan man live-opdaterer?
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. marts 2005 - 12:30 #8
Hvisdu har en nyere Mcafee, så kan du update fra Security centeret. Der er en knap for oven og du kan indstille Mcafee til atgøre det automatisk dagligt
Avatar billede petre Nybegynder
31. marts 2005 - 12:40 #9
ja jeg fandt hvis ud af hvordan man live opdaterer steen hansen

mvh.
Petre
Avatar billede steen_hansen Forsker
31. marts 2005 - 12:44 #10
Og det virker nu?
Avatar billede petre Nybegynder
31. marts 2005 - 12:56 #11
er ik helt færdig

mvh.
Petre
Avatar billede petre Nybegynder
31. marts 2005 - 13:18 #12
steen hansen lav et svar og du vinder

mvh.
Petre
Avatar billede steen_hansen Forsker
31. marts 2005 - 13:48 #13
Takker
Avatar billede hudelihu Nybegynder
28. april 2005 - 20:35 #14
så skal du opdater det;)