Avatar billede chrthegreat Nybegynder
31. marts 2005 - 00:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MSN går istå

Hejsa. Mit msn er begyndt at fryse hver gang jeg acceptere en webcam samtale.. dette har aldrig været et problem før..
Nogne der har været ude for lignende?

mvh chr
Avatar billede kalp Novice
31. marts 2005 - 00:59 #1
tryk "Start" og tryk herefter på "Kør"

skriv "dxdiag" og tryk enter.

En vindue vil hoppe frem.. sig ja..

når den er loaded færdig trykker du på "lyd" .

der hvor der står fuld acceleration .. hiv den en tand tilbage og genstart

se om det hjælper
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
31. marts 2005 - 01:11 #2
det hjalp ikke :(
Avatar billede kalp Novice
31. marts 2005 - 01:13 #3
køre i samme version? læg mærke til msn 7.0 beta er ude.. i skal helst anvende samme version
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. marts 2005 - 01:16 #4
Prøv at se om du kan køre "guiden lyd- og videojustering" igennem.
Du finder den i funktioner i hovedvinduet.
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
31. marts 2005 - 01:22 #5
det var personen der sendte, problemet ¨lå hos, hvis i lige acceptere får i nogen point som tak for hjælpen
Avatar billede kalp Novice
31. marts 2005 - 01:23 #6
Det behøves ikke her:) behold du min del:)
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
31. marts 2005 - 01:29 #7
okay så :)
Avatar billede endeavor Nybegynder
06. april 2005 - 23:23 #8
Jeg har selv lige haft samme problem. Jeg gjorde det simple i at installere det på min anden harddisk i stedet - så fungerede det helt uden problemer. Hvis du 'kun' har én - så kan jeg desværre ikke hjælpe dig.