Avatar billede hanne-rk Nybegynder
30. marts 2005 - 23:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvad betyder overflow

hvad betyder denne fejl:

Microsoft VBScript runtime error '800a0006'
Overflow

/statistik/statistik.asp, line 233

linie 233 ser sådan ud :
FCGram=(FCGram)/poster
Avatar billede driis Nybegynder
30. marts 2005 - 23:38 #1
Overflow sker hvis du prøver at tildele en variabel en værdi, den ikke kan indeholde. Det er et gæt, men det kunne se ud som om din fejl sker når 'poster' er 0.
Avatar billede driis Nybegynder
30. marts 2005 - 23:41 #2
Eftersom ASP ikke er typestærkt vil jeg mene at division med 0 vil være den mest sandsynlige grund til din fejl, med mindre selvfølgelig den ene af dine variabler slet ikke er et tal, eller null (Nothing hedder det vist i ASP)
Avatar billede hanne-rk Nybegynder
30. marts 2005 - 23:49 #3
takker

svar venligst
Avatar billede driis Nybegynder
30. marts 2005 - 23:52 #4
Håber du fik løst dit problem.