Avatar billede paranama Nybegynder
30. marts 2005 - 16:26 Der er 3 kommentarer

Gamepad - hvilket skal jeg vælge (til FIFA)?

Mit MS SideWinder er gået i stykker, og til min store rædsel må jeg sande, at det ikke sådan er til at købe mere. Faktisk kan jeg ikke finde et alternativ fra Microsoft!

Det lader så til, at Logitech laver lidt af hvert, men udseendet på disse overbeviser mig ikke om, at de er lige så gode som mit forrige gamepad. Det skal primært bruges til at spille FIFA 2005 med, og så skal det ikke være alt for dyrt.

Jeg har set på et par stykker i et par spilbutikker, men det var ikke det vilde (så på bl.a. Saitek).

So.............. any recommendations?

Nå ja forresten... det skal være med USB-stik!
Avatar billede lamaduck Nybegynder
30. marts 2005 - 16:48 #1
hvad med www.x-arcade.dk evt 1player (får min 2player med posten i aften) den er alt for fed
Avatar billede lamaduck Nybegynder
30. marts 2005 - 16:49 #2
her er den orginale side http://www.x-arcade.com/ hvis du vil læse lidt om den :)
Avatar billede yngve72 Nybegynder
02. april 2005 - 19:18 #3
det fedeste at spille med er klart et PS2 joypad ;-) og de kan fåes til under 100 kr og så skal du have en adapter som fåes til 149 kr hos www.gamebits.dk og så er du køre klar...spiller selv med et ps2 joypad på min pc det er kanon til både bilspil og alle slags sportsspil