Avatar billede petre Nybegynder
30. marts 2005 - 15:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvordan for man en sang til at gå hurtiger og blive i hastigheden

hvordan for man en sang der godt må være hurtigere til at blive sat op og søre for at den ik går tilbage til den hastihed den havde før????
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
30. marts 2005 - 16:28 #1
Jeg forstår ikke rigtigt dit spørgsmål. Hvilke programmer kører du med?  Mener du at hæve hastigheden uden at hæve tonearten? Eller præcist, hvad mener du?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
30. marts 2005 - 18:44 #2
der er et program her >> http://audacity.sourceforge.net/about/?lang=da
der kan gøre det..O)
Avatar billede petre Nybegynder
30. marts 2005 - 19:12 #3
hva er det jeg ska hente bartfreak??

mvh.
Petre
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
30. marts 2005 - 19:44 #4
Avatar billede petre Nybegynder
30. marts 2005 - 19:53 #5
bartfreak det er et oka program men hvordan bruger man det ???

mvh. Petre
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2005 - 13:35 #6
Vil du pitche? Altså ændre hastigheden på en sang, og derved også gøre sådan at musikken i sig selv for en meget lysere klang? Eller bare ændre hastigheden? Der findes mange programmer til sådan noget på nettet.. kan bare ikke huske hvad for ét jeg havde. Prøv google..

Nå, du har allerede fået et program! :)
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
03. april 2005 - 13:42 #7
Som jeg skrev tidligere og som joniz også siger, så må du uddybe lidt præcist, hvad det er du vil lave. Så skal vi nok hjælpe dig. Programmerne kan jo bruges på mange forskellige måder. Et program som cool Edit kan gøre det. Her er en gratis demo, uden restriktioner, som fungerer.
http://www.threechords.com/hammerhead/cool_edit_96.shtml
Her kan du hæve og sænke hastigheden, uden at du flytter tonearten, dvs. uden at det lyder som Anders And eller Fedtmule.