Avatar billede fynbo Nybegynder
30. marts 2005 - 01:18 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Design til site om tandblegning

Hvad mener i?

Jeg mangler idéer til placering af logo.. nogen forslag?

Hvad kan forbedres? Og hvad bør ændres?

http://www.infinito.dk/design_udkast/
Avatar billede sababsuperstar Nybegynder
30. marts 2005 - 01:31 #1
Hey...

Jeg tror det ville være godt hvis du satte logoet lige over billedet...

Altså i det blå felt...
Avatar billede b_ball Nybegynder
30. marts 2005 - 09:03 #2
Det ville måske hjælpe lidt hvis vi så logoet...
Avatar billede fynbo Nybegynder
30. marts 2005 - 10:00 #3
Det er bare NytSmil i selvbestemt skrifttype i selvbestemt farve.

Hvad syns i om designet?
Avatar billede b_ball Nybegynder
30. marts 2005 - 10:14 #4
Designet er flot! Helt klart. Det passe godt til formålet!

Så er jeg enig med sababsuperstar.

Du skal bare være opmærksom på at det ikke må falde for meget i et med designet, man skal også se logoet.

Hvis jeg var dig ville jeg lave det hvidt.

Et lille forslag. Dog lavet meget hurtigt så der skal arbejdes med det: www.n-design.dk/nytsmil.jpg
Avatar billede fynbo Nybegynder
30. marts 2005 - 10:20 #5
Det er også mit eget bud på en placering.

Er iøvrigt vild med www.n-design.dk. Superlækre farver :)
Avatar billede b_ball Nybegynder
30. marts 2005 - 10:46 #6
DLige nu linker n-design videre til webwake.dk meen det er også min side:-D Så takk!
Avatar billede fynbo Nybegynder
30. marts 2005 - 14:10 #7
er der andre kommentarer omkring designet?
Avatar billede b_ball Nybegynder
30. marts 2005 - 14:19 #8
Ja lige en ting... Den lysse blå kasse der er bag ved teksten den syntes jeg skal gå helt ud til den hvide kant...

prøv at se her http://www.n-design.dk/eksperten/nytsmil.jpg
Avatar billede fynbo Nybegynder
30. marts 2005 - 14:24 #9
Der er jeg så ikke enig! - synes det er rart at teksten bliver omkranset og holdt inde. hvad siger andre?

Sammenlign evt:
http://www.n-design.dk/nytsmil.jpg
http://www.n-design.dk/eksperten/nytsmil.jpg
Avatar billede b_ball Nybegynder
30. marts 2005 - 14:37 #10
Hmm jeg syntes bare ikke den blå kant passer ind resten af siden undtagen et sted har en hvid kant så det ser underligt ud at der pludselig er den blå brede kant rundtom.-
Avatar billede fynbo Nybegynder
30. marts 2005 - 14:42 #11
hvad mener du med hvid? tænker du tynd hvid streg?
Avatar billede b_ball Nybegynder
30. marts 2005 - 14:52 #12
Ja det gør jeg.
Avatar billede triple-x Nybegynder
31. marts 2005 - 13:49 #13
Jeg vil da starte med at kommentere det store billede du har med på siden, det er sjællendt jeg har set en webdesigner der har fået en god symbolik med ind i billedet som passer til sidens indhold, SUPER

Det som b Ball kommenterede med den lyseblå skal gå helt ud til kanten vil jeg ikke kommentere så meget, begge forslag ser gode ud og da farverne ligger tæt på af hinanden genere det ikke så meget. Så mit råd her er at holde fast i det du mener er pænest.

Hvis logon funktionen KUN er for admin synes jeg den er for dominerende.

Placering af logo er jeg enig med de andre.

Tekstfarven på rollover synes jeg godt må være lidt lysere, den falder meget ind i baggrundsfarven når man kører musen over menupunkterne.

Men super side ser rigtig godt ud
Avatar billede macmops Nybegynder
08. april 2005 - 18:26 #14
Ja og hvis jeg var dig ville jeg vise et billed hvor man kan se hele hendes smil...det er trods alt tænder det handler om...og så  kan det da godt være at billedet er retoucheret...det er ligegyldigt...desuden ligger jeg meget mærke til hendes ene øje...og ikke hendes tænder...Farverne på siden synes jeg er helt ok! det skal nok blive godt!!! ;o)))
Avatar billede fynbo Nybegynder
29. juni 2005 - 12:53 #15
smid nogle svar
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juni 2005 - 13:06 #16
så lad gå
Avatar billede macmops Nybegynder
29. juni 2005 - 13:08 #17
svar ;o)