Avatar billede mikenedergaard Nybegynder
29. marts 2005 - 22:30 Der er 2 kommentarer

Små spil med Highscore til ny mobilside.

Vi søger et spil til en netop ny hjemmeside om mobiler. Vi skal bruge et simpelt men underholdene spil som skriver scoren til en highscore som blot skal resetes en gang ugentlig så vinderne kan modtage deres points. For spillet kan vi tilbyde enten penge, reklame eller lign. Mere info herom hvis du er interesseret. Vi kan ikke give en præcis udmelding vedr. penge før vi har set og testet spillet. Men vi glæder os til at høre fra dig. Har du yderlige spørgsmål skal du været meget velkommen til at kontakte mig på mail.

Mike Nedergaard
mike@nedergaard.us

Du kan se en demo af vores side på http://www.codevision.dk/mobilmedia

Bemærk den stadig er under konstruktion. :)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
30. marts 2005 - 01:11 #1
www.legende.dk/games.php

Jeg tager gerne penge :)
Avatar billede mikenedergaard Nybegynder
31. marts 2005 - 17:27 #2
Tak for dit svar :)

Et spil som dit Smiley spil inkl. nyt design og highscore hvad ville en pris være på dette? Du skal være velkommen til at kontakte mig via mail på mike@mobilmedia.dk.

Mvh. Mike Nedergaard