Avatar billede salsasauce Nybegynder
29. marts 2005 - 19:58 Der er 6 kommentarer

Fejl 550

Jeg har et problem med at oploade min side på mit nye webhotell hos i123. Det er et stykke tid siden jeg har lavet det her, og jeg bruger DW ultradev4. Den godkender mit login og alt det der, spørger om jeg vil loade hele siden men kommer så med "Unable to create remote folder/notes. 550/_notes:Permission denied". Alligevel er der loaded en del ting (som jeg ikke kender til) som;bin, boot, dev, etc, home osv.
Har I en forklaring på dette?

VH, Salsa
Avatar billede anuseren Nybegynder
29. marts 2005 - 20:04 #1
den kan ikke lave folderen "notes" hos din udbyder... siger du ikke har rettigheder?
Avatar billede salsasauce Nybegynder
29. marts 2005 - 20:11 #2
Rettigheder til hvad? hvorfor kan den ikke lave "notes"? Hvis jeg klikker på "OK" kommer den meå flere ting den ikke kan "Unable to create remote folder/billeder" osv.
Avatar billede food_life Nybegynder
29. marts 2005 - 20:48 #3
Måske har du ikke mere plads?
Avatar billede salsasauce Nybegynder
29. marts 2005 - 20:54 #4
Jeg har intet liggende på serveren i forvejen, så der skulle være masser af plads....
Avatar billede salsasauce Nybegynder
29. marts 2005 - 21:55 #5
Nå, hvor er alle eksperterne henne i øjeblikket - betaler det sig måske at kontakte dem i i123? Håbede sådan på et godt svar ved det her....
Salsa
Avatar billede salsasauce Nybegynder
06. april 2005 - 09:13 #6
Har løst problemet, kontaktede webhotellet og fik at vide at i host dir. skulle der stå:"/var/www/html/"sæt og så satte jeg flueben i "brug passiv FTP".
Hvad gør jeg hvis jeg ikke vil give pointene til nogen?

Salsa