Avatar billede michaelthrane Nybegynder
29. marts 2005 - 17:51 Der er 1 løsning

Shuttle vil ikke starte op

Jeg er indehaver af en shuttle maskine som ikke vil starte op medmindre jeg slukker for stikkontakten og derefter tænder den igen. Det betyder at jeg ikke kan slukke den for derefter at tænde den igen uden at have slukket for stikkontakten i et stykke tid. Er der nogen der har en mulig løsning på dette problem - er der en indstilling i bios der kan sættes?

På forhånd tak.
Avatar billede toocool Nybegynder
29. marts 2005 - 22:20 #1
Lyder som en defekt strømforsyning... i værste fald et defekt mobo :-(