Avatar billede euka-menthol Nybegynder
29. marts 2005 - 15:31 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

G-mail (google mail) nogen der har en ivt.?

Hej, ville bare høre om der er nogen der skulle have en ivt. til google mail, som evt. vil sende den til mig?

Vh Madsen
Avatar billede wickedd Juniormester
29. marts 2005 - 15:33 #1
Selvfølgelig, jeg skal bare lige ha din nuværende mail adresse :)
Avatar billede euka-menthol Nybegynder
29. marts 2005 - 15:34 #2
svend.bo@sol.dk ;-)
Avatar billede wickedd Juniormester
29. marts 2005 - 15:35 #3
Sendt
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 15:38 #4
Luk dette spørgsmål selv, man må IKKE udlove ponit eller betaling for en G amil invitation.
Avatar billede euka-menthol Nybegynder
29. marts 2005 - 15:39 #5
Takker mange gange, du må gerne lave et "svar"!
Avatar billede euka-menthol Nybegynder
29. marts 2005 - 15:40 #6
Ok, jeg undskylder!
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 15:49 #7
Ingen grund til at undskylde det er ikke din skyld oogle. har denne regel. *S*
Avatar billede wickedd Juniormester
29. marts 2005 - 15:51 #8
Jeg nåede vist ikke at sige det selv inden en anden farede op og skreg det :)
Det var så lidt
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 15:55 #9
wicekdd, hedder ikke screem for ingenting *LOOOL*
Avatar billede euka-menthol Nybegynder
29. marts 2005 - 16:06 #10
Hvordan kan jeg sende ivt til andre?
Avatar billede wickedd Juniormester
29. marts 2005 - 16:11 #11
Det kan du når du har brugt gmail et par uger som du normalt bruger et mail program.
Du skal sende, modtage mails osv. inden du kan - Dette er en sikkerheds ting hos gmail, ellers ville spammere invitere spammere smo ville invitere spammere ... :)

Jeg har 49 invites tilbage, og 50 i morgen - Så hvis dine venner et par stykker, så siger du bare til - Til dette formål har jeg lavet denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/589519
Avatar billede wickedd Juniormester
29. marts 2005 - 16:12 #12
--- Denne gang uden staveplade ---

Du skal sende & modtage mails osv. inden du kan - Dette er en sikkerheds ting hos gmail, ellers ville spammere invitere spammere som ville invitere spammere ... :)

Jeg har 49 invites tilbage, og 50 i morgen - Så hvis dine venner mangler et par stykker, så siger du bare til - Til dette formål har jeg lavet denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/589519