Avatar billede frozer Nybegynder
29. marts 2005 - 13:01 Der er 9 kommentarer

Batteritid vises ikke

Hej

Jeg har en Zepto Znote 4200 og jeg har et problem, jeg kan ikke se hvor lang batteritid jeg har tilbage.

En ven med en dell computer kan se hvor lang tid der er tilbage på batteriet ved hjælp af Windows og Strømstyring.

Skal det aktiveres et sted eller virker det bare ikke med denne hardware.
Avatar billede skyggen2000 Nybegynder
29. marts 2005 - 13:36 #1
gå under:
start/setting/control panel/power options

Her styrer du alt din strøm:)

Under advanced fanebladet kan du indstille den til at vise den i "task baren".
Avatar billede frozer Nybegynder
29. marts 2005 - 13:46 #2
Ja, jeg har også allerede det ikon. Problemet er bare at der ikke bliver vist hvor lang tid i timer og minutter der er tilbage af batteri.
Avatar billede skyggen2000 Nybegynder
29. marts 2005 - 13:53 #3
Ok, troede det var det du manglede...

heller ikke i procent?

Den bliver vist som et batteri right, altså i task baren?

jeg har et problem med mit, at den ikke registerer om jeg har strøm eller bare kører på bat. så jeg kan ikke se en disse:)
Avatar billede leif Seniormester
29. marts 2005 - 14:54 #4
Vær opmærksom på at når den er 100% kan den ikke vise en tid, da tiden bliver dynamisk opdateret efter hvordan din maskine bruges !
Avatar billede frozer Nybegynder
29. marts 2005 - 15:57 #5
Selvom den ikke er på 100 % viser den ikke andet en procent batteri tilbage
Avatar billede skyggen2000 Nybegynder
29. marts 2005 - 16:55 #6
Tror du skal prøve at skrive til Zepto, og få et svar der. Som nævnt, har jeg også problemer med at få vist min strøm rigtigt.
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
31. marts 2005 - 02:40 #7
Hmm, Windows strømstyring kan ikke vise andet end procent fx 30% på nær nogle få unstagelser, og dem der så er, er på ingen måde brugbar.
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
31. marts 2005 - 02:42 #8
Jeg har i hvert fald arldrig set det, kun på medion computerer.

men jeg ved at du kan downloade nogle programmer der kan,men ved ikke hvad nogle af disse programmer hedder da det ikke lige pt. er det jeg går mest op i.
Avatar billede fico Nybegynder
31. marts 2005 - 13:12 #9
aa_1234>> Jeg sidder med Dell I-8600 og XP pro. Det viser den hvor lang tid der er tilbage på batteriet og den er faktisk okay.