Avatar billede gladiator Nybegynder
28. marts 2001 - 19:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

CPU MOTHERBOARD

Jeg har et spørgsmål:
Når man skifter CPU skal hele mother-boarded så ud eller hva???

Avatar billede makse Nybegynder
28. marts 2001 - 19:30 #1
Det kommer an på om den nye cpu passer i det gamle bundkort.
Du kan f.eks. ikke bruge en AMD Duron eller Thunderbird, i et bundkort hvor du har haft en Intel processor sidende.
Avatar billede mlj Nybegynder
28. marts 2001 - 19:31 #2
Hvilket bundkort er der da tale om?
Avatar billede jasber Nybegynder
28. marts 2001 - 19:41 #3
Slå dit board op, på internettet, hos producenten - Der vil du kunne læse om hvilke CPUs der er support for med netop dit board.

Kig lige på om der er en ny BIOS, for ofte kan man køre med hurtigere CPUer med seneste BIOS.
Avatar billede nomiz Nybegynder
28. marts 2001 - 19:42 #4
Hvilken CPU sidder der i nu, og hvilken har du tænkt dig at købe? Så kan jeg svare dig på om den passer i!!
Avatar billede zhark Nybegynder
28. marts 2001 - 20:21 #5
Mener du om man skal have Motherboard ud af Computeren? Så er svaret nej, men er der tale om en ældre Computer så kan det MÅSKE - ikke betale sig andet end at skifte både MOBO og CPU, Men der må flere oplysninger frem.
Avatar billede jgammelg Nybegynder
29. marts 2001 - 10:29 #6
I øvrigt en sjov kategori du har valgt til dit spørgsmål ....!
Avatar billede gladiator Nybegynder
30. marts 2001 - 18:16 #7
I\'m back tusinde tak for hjælpen i øvrigt så sidder jeg med en pentium III 600 MHz og vil gerne have pentium IIII 1 GHz
Avatar billede mlj Nybegynder
30. marts 2001 - 23:41 #8
Øhh?
Avatar billede jasber Nybegynder
31. marts 2001 - 00:03 #9
Mere øhh?