Avatar billede airstrike Nybegynder
29. marts 2005 - 00:02 Der er 2 kommentarer

søger en Hp maker

Hey alle..

Jeg søger en fritidsdesigner som har lyst til at lave en hurtig lille hjemmeside til en counter-strike klan!
Siden skal overhovedet ikke være videre advanceret, den skal bare lige indeholde de nødvendige genstande, postning af nyheder og lignende og et pænt design!
Vi kan tilbyde reklame for dig og hvad vi nu ellers kunne finde på i fælleskab.. i sidste tilfælde måske også en lille sjat penge..

mvh.
Airstrike
Avatar billede mads111 Nybegynder
29. marts 2005 - 08:27 #1
Kontakt mig, og lad os snakke om det.. mads(A)timmer.dk
Avatar billede airstrike Nybegynder
29. marts 2005 - 13:59 #2
har tilføjet dig på msn :)