Avatar billede why Nybegynder
28. marts 2005 - 20:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvem er min host? Softperfect Bandwidth Manager

Jeg har lige installeret Softperfect Bandwidth Manager. Når jeg skal forbinde den, beder den mig oplyse min "host".
Nogen der har en idé om hvad den refererer til?
Er det en ip-adresse, eller en url, eller et navn, eller....???
På forhånd tak.
Avatar billede ob Nybegynder
28. marts 2005 - 20:22 #1
din host er localhost, hvis du ikke har ændret noget, password er blank
Avatar billede why Nybegynder
28. marts 2005 - 20:29 #2
Tak.

Hvis vi nu antager at jeg har ændret noget (uden at det er noget jeg erindrer noget som helst om), i hvilken forbindelse kunne man så forestille sig at jeg havde gjort det?
Har det noget at gøre med routerkonfiguration?
Er det noget internt windows noget?
Hvor kan man finde sin navnet på sin host? Hvis jeg bare kan det skal jeg nok selv gætte password.
Avatar billede ob Nybegynder
28. marts 2005 - 20:41 #3
Under installationen kunne du have ændret det.
Localhost er din egen pc(jeg går udfra du prøver at tilgå sbm fra samme pc som det er installeret).
Avatar billede why Nybegynder
28. marts 2005 - 20:46 #4
Det har jeg bestemt ikke gjort (tror jeg da ikke). Under installationen siger du... Puha, jeg er blank. Det tror jeg da ikke. Hvorfor skulle jeg dog have gjort det.
Men du kender vel ikke et lille trick til at lure host-navnet.

Jeg fornemmer du selv bruger SoftPerfect.
Det er fordi der ikke sker noget når jeg skriver localhost bare. Jeg formoder man skulle se sine forbindelser og deres forbrug o.l. Ikke sandt?
Avatar billede ob Nybegynder
28. marts 2005 - 20:46 #5
for en god ordens skyld, med password blank, menes der at der ikke skal stå noget...altså tom
Avatar billede why Nybegynder
28. marts 2005 - 20:57 #6
Nå ja. Jeg tror bare det er SoftPerfect programmet der driller mig. Du har ret!
Tusind tak.
Avatar billede ob Nybegynder
28. marts 2005 - 20:57 #7
den pc som du har installeret sbm på skal være internet gateway for at det skal virke sådan unden videre. Er den ikke det, er du nødt til at installere sbm som klient på dine øvrige maskiner