Avatar billede kgeee Nybegynder
28. marts 2005 - 18:31 Der er 5 kommentarer

Insættelse af 1-2 sekunder

Jeg har 60 små lydklip. Der skal indsættes 1-2 sekunders stilhed i slutningen af disse filer. Jeg har Peak 4. Kan man køre dette som en batch proces? Er der andre programmer der kan gøre dette?
Avatar billede des_84 Nybegynder
28. marts 2005 - 18:36 #1
Det kan gøres med mange andre programmer.

F.eks. Magix music maker, alle ejay versioner og Adobe audition (Rigtig godt lyd redigeringsprogram).
Avatar billede des_84 Nybegynder
28. marts 2005 - 18:37 #2
cool edit pro er også et godt program til det, og det findes som trialware ;)
Avatar billede wickedd Juniormester
28. marts 2005 - 18:39 #3
http://audacity.sourceforge.net kan garanteret også
Avatar billede kgeee Nybegynder
28. marts 2005 - 18:40 #4
Yes, Peak kan også sagtens gøre det. Men kan nogle af ovenævnte programmer gøre det som en btach? D.v.s. automatisk indsætte f.eks. 2 sekunder i slutningen af alle filer automatisk...?
Avatar billede kgeee Nybegynder
30. marts 2005 - 21:24 #5
Lukker