Avatar billede mclost Nybegynder
28. marts 2005 - 18:00 Der er 2 kommentarer

Medion PC MT6

Jeg er kommet til at slette filen RETTEN.EXE, så jeg står og mangler de filer for at kunne genoprette min computer.
Nogen der ved hvor man kan downloade de filer/filen?

Computeren er en Medion PC MT6
Typp: MED MT179A
Med 2,5 GHz Pentium 4
Med ATI Radeon 9600 TX
Avatar billede lx2ba Novice
28. marts 2005 - 20:16 #1
Den enste mulighed, jeg lige kan komme på, er at søge ved hjælp af serienummeret for din computer på den tyske hjemmeside
http://www.medion.de/service/faq/popup020.html
Jeg har selv Medion, men en noget ældre udgave. Jeg ved, at der findes en dansk Medion-hjemmeside; men efter andres mening, så er den ikke helt så god som den tyske..
Der er tale om drivere på siden, som jeg har anvist dig; men du kan nemt søge, hvis du har serienummeret, - og det forklares netop her på denne side, hvor du skal søge det!
Min computer blev i sin tid leveret med Win98ME, og da fulgte RETTEN.EXE med på en CD!
Du skal nok regne med, at hvis du kører retten.exe, så formateres din harddisk, - sådan har jeg forstået det; men jeg er i stedet gået over til WIN2K, - og jeg formoder, at du er på XP!?
God jagt  :<)
Avatar billede lx2ba Novice
28. marts 2005 - 20:25 #2
På "moder-hjemmesiden":
http://www.medion.de/
ser jeg under service & support et punkt, der hedder:
"Microsoft OEM Recovery Lösung"
mon ikke der skulle være hjælp at hente her?
- eller under "Hotlines"?