Avatar billede ekung Novice
27. marts 2005 - 22:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken GPS skal jeg vælge

Jeg er på udkig efter en god og prisbillig GPS, til montering i bil. Det skal ikke være en PDA, da jeg bruger kalenderfunktionen i mobil telefonen, og derfor ikke ønsker at have dobbelte kalendere.

Den må gerne kunne håndholdes også, således at jeg kan tage den med mig ved besøg i storbyer.

Jeg ser frem til at modtage mange spændende forslag.

/Ekung
Avatar billede kabbak Professor
27. marts 2005 - 23:11 #1
http://www.vulfs.dk/product_info.php/cPath/40_41/products_id/1135
er et forslag, forhandles også ved Harald Nyborg
Avatar billede palleskov Juniormester
28. marts 2005 - 11:25 #2
Hej jeg ar rigtig gode erfaringer med Garmin, http://www.garmin.dk/products/list/5/ ude på min arbejde har vi flere forskellige. Problemet med nogle af dem er at hvis man skal fra punkt A som måske ligge i danmark til punkt B i eks. tyskland skal man først lægge rude fra punkt A og så til grænsen og derefter fra grænsen til punkt B ret irreterende for man er ikke sikker på hvilken grænseovergang man skal tage. Det skal man i hvert fald med de X-road som vi har nogle stykker af.
Avatar billede ekung Novice
30. marts 2005 - 22:56 #3
>>Kabbak<<....besvar lige spørgsmålet, så jeg kan tildele dig pointene...Jeg synes dit forslag passer bedst overens med mine krav. Tak for hjælpen!
Avatar billede kabbak Professor
31. marts 2005 - 00:41 #4
Et svar ;-))
Avatar billede ekung Novice
31. marts 2005 - 08:08 #5
Tak for hjælpen!