Avatar billede polanpan Nybegynder
27. marts 2005 - 17:44 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

cpu/ bios og Lukker ned under spil

God dav
Jeg har et par problem med min cpu. den køre default i bios men når jeg sætter den op på hvad den skal være, kan den ikke bruge den opsætning. ( den har virket før gennem en længere periode.
Hvad kan det skyldes.

Der udover har jeg et problem med mine spil. de lukker ned efter 10 min og jeg bliver nød til at tage batteriet ud af bundkortet for at starte igen...!
Avatar billede ebe Praktikant
27. marts 2005 - 18:01 #1
du sætter den nok for højt, et eller andet sted, f.eks. fsb.
sæt den op stille og rolig, og prøv med prime fra mersenne.org om den kører stabilt.
Avatar billede polanpan Nybegynder
31. marts 2005 - 21:13 #2
jo tak for svar vil lige prøve det vender tilbage!
Avatar billede polanpan Nybegynder
31. marts 2005 - 22:51 #3
hmm