Avatar billede marielystvej Nybegynder
27. marts 2005 - 15:58 Der er 3 kommentarer

Adaptor fra Nikon til Canon

Hej Eksperter

Findes der en adaptor så man kan bruge nikon linser med sit canon-kamera???

Hilsen Joakim
Avatar billede polanpan Nybegynder
27. marts 2005 - 19:12 #1
øhh nej da den ene vist nok er lavet med baronet og det er den anden ikke..!men er ikke helt sikker i sagen men nej..
Avatar billede Beach Mester
29. marts 2005 - 00:17 #2
Kan med stor sikkerhed sige at du ikke kan få en bajonet-adp. der kan conv. Nikon/Canon/Nikon. De har været flere andre "dimser" i handlen du muligvis har haft i tankerne da du fik din "Idé" men må skuffe dig. Så eneste fornuftige alternativ er at sælge dine Nikon optikker og købe nogle nye/brugte der passer til din Canon.

//Beach
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2005 - 20:11 #3
svaret er 100% nej det findes ikke og kan ikke lade sig gøre det er 2 forskellige systemer