Avatar billede milo Nybegynder
28. marts 2001 - 16:09 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Fodboldskampen i aften

Da jeg ikke kan tage tv danmark 1, vil jeg høre om nogen kender en side hvor man kan følge kampen online? Ligeso man fx ka følge big brother live..
Avatar billede djon Nybegynder
28. marts 2001 - 16:11 #1
Tror ikke sådan site findes da tv danmark 1 er en betalingskanal....der kunne hurtigt komme en retsag ud af det!
Avatar billede hotpop Novice
28. marts 2001 - 16:15 #2
djon> ja men TVDanmark har jo kun rettighederne her i Danmark, så der er vel stadig en mulighed, ikk?
Avatar billede blood Nybegynder
28. marts 2001 - 16:16 #3
djon >> Tv Danmark 1 er IKKE en betalingskanal
Ja man skal have parabol eller kabel for at få den men man får den skam gratis
http://www.canaldigital.dk/channels/progpackages.asp?packageid=21
Avatar billede halnet Nybegynder
28. marts 2001 - 16:17 #4
Jo, der er en mulighed, men så burde der have været reklameret med det... det er ikke billigt at få lov til at sende den... heller ikke fra nettet!

- Anders
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. marts 2001 - 16:19 #5
Jeg kan sende dig løbende sms´es under kampen.... *GGGG*
Avatar billede djon Nybegynder
28. marts 2001 - 16:20 #6
Djon retter sig selv> tv danmark er muligvis ikke en betalingskanal...men hvis man har sådan et site kan man hurtigt få problemer med tv danmark
Avatar billede techno_dk Nybegynder
28. marts 2001 - 16:22 #7
Kunne man ikke lave en upstream ligesom med et webcam, bare ved hjælp af et TV-kort?
Avatar billede techno_dk Nybegynder
28. marts 2001 - 16:24 #8
så ville jeg da gerne gøre det, ved mindre TvDanmark sagsøger mig for det:)
Avatar billede keysersoze Guru
28. marts 2001 - 16:26 #9
og jeg vil gerne se det!!!
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. marts 2001 - 16:37 #10
Bag da en kage, eller køb et par håndfulde øl, og besøg en af vennerne der KAN tage TvD1 :o)

/Rob
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. marts 2001 - 16:49 #11
Et par håndfulde øl? Det er sgu da alt for lidt... *GGG*

Anyway. Jeg kan heller ikke tage TV DK1 - Så vi mødes en 6 stykker på et værtshus i aften. De har what so ever også mere end et par håndfulde Hof - der bliver nok brug for flere. :)
Avatar billede keysersoze Guru
28. marts 2001 - 18:41 #12
hobbez >> hey - jeg bor i røven af DK (nakskov på lolland) pga uddannelse og dette tætteste jeg har kunnet komme på er en der kan tage et uden lyd, tilpas med vind, og det rette vejr og alt det der...

der er desværre ikke rigtig noget ordentligt her!!!!!