Avatar billede matr Nybegynder
28. marts 2001 - 16:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilke metatags skal bruges for at søgemaskiner finder mig. Og placere mig højt?

Hej

Jeg står med en hjemmeside, som jeg skal have lagt ind på søgemaskiner, jeg har hørt noget om at jeg kan gøre dette via metatags. Spørgsmålet er bare, hvad skal jeg skrive i disse metatags. Jeg vil gerne have 15 søgeord, samt beskrivelse. HVORDAN?

Håber en har tid.

Mvh. MATR
Avatar billede vladimirr Nybegynder
28. marts 2001 - 16:07 #1
http://www.metamaten.dk -> her finder du alt om metatags, samt en generator til at lave dem

//Anders
Avatar billede master_nemo Nybegynder
28. marts 2001 - 20:43 #2
....ja, men du kan ikke gøre så meget for at du ligger højt andet end du har mange besøgende....
jeg tror der er noget måske på www.mycomputer.com
Avatar billede livetour.dk Nybegynder
26. april 2001 - 20:47 #3
<meta name=\"title\" content=\"Her skriver du sidens titel\">
<meta name=\"description\" content=\"Her beskriver du sidens indhold.\">
<meta name=\"keywords\" content=\"Her skriver du dine nøgleord\">