Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
26. marts 2005 - 17:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med Dell Ultrasharp 2405FPW

Nogle som har denne Dell Ultrasharp 2405FPW skærm, som kan skrive noget om den. Har hørt alt muligt godt om den og læst tests af den, men ville gerne høre fra nogle som selv har den og har prøvet den.

Er mest interesseret i hvordan billedet er :)
Avatar billede snowball Novice
26. marts 2005 - 17:57 #1
Det er godt nok ikke helt samme model, men prøv evt. og læs http://memos.dk/sbn/hardware2005/index12.php der omhandler "Dell Ultrasharp 2005 FPW"
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
30. marts 2005 - 18:45 #2
Tak for linket. Det bekrefter bare det jeg selv ved om skærmen. Og den har godt nok et problem med baggrunds belysning. Det er lidt skidt. Det er også grunden til at det ikke bliver den skærm jeg køber. Så håber at det er blevet rettet med den nye her
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
02. april 2005 - 02:42 #3
Lukker det igen og vender tilbage senere
Avatar billede cj84 Nybegynder
04. april 2005 - 10:32 #4
Hmm.. Du må ikke hænge mig op på det, men jeg har hørt at de har gjort en del for at ændre de fejl som gjorde at 2005FPW havde fejl i backlight, til model 2405FPW.
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
04. april 2005 - 10:45 #5
okay. Det lyder meget godt. Det håber jeg også når den er så dyr som den er. Der skulle helst ikke være nogle fejl ved den :)
Avatar billede cj84 Nybegynder
04. april 2005 - 10:49 #6
Hvis du kigger i indlægget med BenQ 23" kan du se at jeg også har kommenteret der ;-)
Men: Hvis du bestemmer dig for Dell skærmen, så ring til deres salgsassistenter. Så er der højst sandsynligt lidt penge at spare.. Se i det andet indlæg for tlf nr. osv ;-)
Held og lykke!
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
04. april 2005 - 12:21 #7
Tak for det gode tip. Så må jeg da hellere lige få ringet til dem og se om de ikke kan give mig en go' pris :=O