Avatar billede constantin Nybegynder
26. marts 2005 - 16:06 Der er 2 kommentarer

Grønne streger på skærm

Jeg har to paralelle grønne streger lodret og en vandret grøn streg på min skærm når jeg spiller Doom3 eller Battlefield Vietnam -hvad skyldes det?

Styresystem er XPPRO SP2

Skærmen er: Viewsonic VP912S (DVI)

Grafikkort er: Geforce6600 GT-GPU1 (2 stk)

Problemet er uafhængigt af den valgte skærmopløsning

HJælp!!
Avatar billede jells-ht Nybegynder
27. marts 2005 - 01:35 #1
Er driverne opdaterede???
streger hen over skærmen lyder som et ram problem men hvis det kun er der når du spiller ved jeg ikke om det kunne være det...
Kender ikke skærmen, men kan den klare spillets opløsning? (Dumt spørgsmål?)
Avatar billede constantin Nybegynder
27. marts 2005 - 12:53 #2
Jeg har de nyeste drivere, jeg kan få de grønne streger væk ved kun at bruge det ene grafikkort, men det er jo kedeligt