Avatar billede thesphinx Nybegynder
26. marts 2005 - 11:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af web-town.dk

Ja så blev designet skiftet.
Biografen som jeg oprindeligt havde lavet designet til ville ikke have det og da jeg syntes at det så bedre ud end det gamle, ja så valgte jeg at skifte det.;-)
Designet til biografen blev vurderet her.: http://www.eksperten.dk/spm/601403 linksene er dog ikke aktive mere pånær biografens selvfølgelig..:)
Så jeg vil gerne høre hvad i synes om det nu hvor jeg har ændret det.

http://web-town.dk/
Avatar billede apo Praktikant
26. marts 2005 - 12:39 #1
Det er stadig et rigtig fedt design!

Dog synes jeg ikke at det passer til de nuværende siders indhold og tema, da det (i mine øjne) passer bedre til et site, hvis tema er mere nostalgisk/historisk - Hvis du forstår mig?

Det ligner altså mere et design der passer til et rejsebureau med et eventyr-tema, a'la Dr. Livingstone's bedrifter... Hvis du f.eks. kan sælge designet til et firma/rejsebureau som http://www.livingstone.dk/ (Livingstone Safari), synes jeg at det ville være helt idéelt :-)

Apo
Avatar billede vistodk Nybegynder
28. marts 2005 - 12:04 #2
er det dit eget design, eller er det et CMS du har arbejdet videre på - i såfald hvilket
Avatar billede thesphinx Nybegynder
28. marts 2005 - 12:29 #3
Det er mit eget design..
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2005 - 17:13 #4
Rigtig flot design. Kan utrolig godt lide din logo.

Måske kunne du lave en slags "fadeover" fra det øverste guld, til resten af den grå side - Måske kunne du lave noget shadow i psd.

Ydermere synes jeg ikke at scrollbaren skal være guldfarvet, men i stedet den grå farve du bruger som baggrund på det meste af siden.

10@13
Avatar billede thesphinx Nybegynder
29. marts 2005 - 21:45 #5
Tak for kommentarene..
Jeg prøver at se om jeg kan rette noget af det og så kan i lige smide et svar så i kan få nogle point..;-)
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2005 - 22:50 #6
John
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2005 - 20:58 #7
mange tak for point