Avatar billede jschultz Nybegynder
25. marts 2005 - 21:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

2 forskellige messenger??

Hvad er forskellen på MSN Messenger og Windows Messenger?
Avatar billede leif Seniormester
25. marts 2005 - 21:33 #1
Funktionaliteten !
Avatar billede leif Seniormester
25. marts 2005 - 21:35 #2
Hvis det bare er til Chat ! Så kan du lige så godt bruge Windows som MSN !

Du kan sammeligne det lidt med Outlook vs Outlook Express, hvor MSN er Outlook og Windows Messenger er Outlook Express.
Avatar billede jschultz Nybegynder
25. marts 2005 - 21:39 #3
Jeg skal bruge remote assisance(fjernskrivebord). Virker det både med msn og windows ?
Avatar billede leif Seniormester
25. marts 2005 - 21:43 #4
Kun MSN !
Avatar billede jschultz Nybegynder
25. marts 2005 - 21:46 #5
Ok hvis du lægger et svar så giver jeg point.
Avatar billede jschultz Nybegynder
27. marts 2005 - 12:08 #6
Svarer du?
Avatar billede leif Seniormester
27. marts 2005 - 13:25 #7
Hermed afsendes et svar.
Avatar billede endeavor Nybegynder
06. april 2005 - 23:25 #8
Remote virker ikke med MSN. Computeren skal på et tidspunkt have haft windows messenger installeret på computeren.
Avatar billede jschultz Nybegynder
07. april 2005 - 08:21 #9
Det passer ikke. Jeg har fået det til at virke med MSN Messenger på begge maskiner, som begge kørte WinXP, men kunne derimod ikke få det til at virke med Windows Messenger.