Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2005 - 20:45 Der er 6 kommentarer

Hvordan laver jeg midi filer ved hjælp af mit keyboard

Hej.

Jeg har et Yamaha Keyboard PSR 295 keyboard, og vil gerne spille en melodi og overføre den til min computer men det kan jeg ikke. jeg kan sagtens overføre midi filer fra min computer til keyboardet men ikke omvendt, medmindre problemet er at mit keyboard ikke gemmer det jeg har optaget som en midifil.

Er der nogen som vil hjælpe ?.
Ps: det er med USB tilslutning.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2005 - 23:22 #1
du skal have fat i et sequenser program fx cubase

http://www.steinberg.net/
Avatar billede thov Forsker
26. marts 2005 - 03:01 #2
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2005 - 17:01 #3
Mange tak. Jeg har hentet et af programmere og vil lige se hvordan det fungere. Men tak for begge link, og nu ved jeg at det er software der er problemt ;)..
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2005 - 16:27 #4
husk at lukke
Avatar billede nikolaj123458 Nybegynder
31. juli 2010 - 13:44 #5
Kan i hjælpe mig. Jeg ved ikk hvordan man kan indspille noget musik på keyboard og sæt det ind på computeren bagefter
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2010 - 23:25 #6
svart ligger højere op ,der skal bruges et sequenzer program på pc hvor man indspiller ind i fra pc´n

programmerne kan købes hps fx aage.dk men ikke nødvendigvis et firma jeg vil anbefale men det giver dig en ide hvad programmer der findes .