Avatar billede duhl Nybegynder
25. marts 2005 - 17:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Rep. af XP styresystem?

Jeg har fået ny pc og nu har jeg installeret sp2 og det har kørt fint i et par dage, nu begynder den bare at melde intern system fejl, når jeg prøver at se en film med medieplayer, som er up to date! Og når jeg går ind for at finde systemgendannelse kan vinduet ikke åbnes, har prøvet at gå ind på forskellige måder uden held! Jeg prøver nu at boote op fra XP DK cd men når jeg trykker R for at reparere spørger den efter: Hvilken Windows installation vil du logge på` og det er kun muligt at trykke et tal bogstav.Har kun en c drev! Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. marts 2005 - 17:50 #1
Her er en god guide i hvordan du udfører en repair:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. marts 2005 - 17:52 #2
Humlen er at du skal vælge installer første gang den spørger om du vil reparere og når du så har valgt hvor du vil installere vil den spørge dig endnu en gang fordi der er et styresystem på drevet. Og der skal du svare at du vil reparere.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2005 - 18:15 #3
http://www.helgec.dk/xp-install.html hvis du ikke finder svaret i ovenstående
Avatar billede screem_brille Novice
25. marts 2005 - 18:55 #4
Det er ikke recovery consol du skal bruge, men helt hen til hvor du vælger disk du vil installere på, der er en mulighed som også hedder repair, vælg denne, og den vil (forsøge) at reparere din windows installation ;)
Avatar billede duhl Nybegynder
26. marts 2005 - 01:25 #5
@tonnybrandt havde svaret det var super :) kom lige med et svar!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. marts 2005 - 01:33 #6
Det kommer her :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. marts 2005 - 02:33 #7
Takker for point :)