Avatar billede skalle Novice
25. marts 2005 - 13:58 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

SATA harddisk ikke fundet

Hejsa alle. Jeg har netop installeret en ekstra harddisk af typen SATA. BIOS finder den uden problemer. Device manager (enhedshåndtering) viser den som fundet og korrekt installeret. Problemet er at der ikke kommer et ikon under "My computer". Er der nogen der har en idé om hvorfor dette problem opstår?

/Henrik
Avatar billede ob Nybegynder
25. marts 2005 - 14:00 #1
Du skal sikkert formatere den
Avatar billede skalle Novice
25. marts 2005 - 14:05 #2
Hej ob, mener du at det ville gøre en forskel hvis jeg formaterer den ude i bios?
Avatar billede ob Nybegynder
25. marts 2005 - 14:08 #3
Hej skalle.
Bare formatere den i Windows, det er nok det letteste
Avatar billede skalle Novice
25. marts 2005 - 14:09 #4
;)... det kan jeg jo ikke, når explorer ikke registrerer den... eller hvad?
Avatar billede screem_brille Novice
25. marts 2005 - 14:13 #5
jo du skal ind under administration i kontolpanelet, og der vælger u disk manager, der kan du oprette en partion og formatere den ;)
Avatar billede ob Nybegynder
25. marts 2005 - 14:14 #6
Højreklik på "Denne Computer"
Vælg Administrer > Diskhåndtering
Højreklik på disken og vælg formater
Avatar billede skalle Novice
25. marts 2005 - 14:23 #7
fedt!!! :D tak skal i ha.. jeg giver jer 50 hver selvom screem bille kom til lidt senere... i svarer jo begge det som virkede;) Håber ikke du føler dig snydt for point ob.
Mange tak begge 2
/Henrik
Avatar billede screem_brille Novice
25. marts 2005 - 14:25 #8
Tak for poimt *S*
Avatar billede ob Nybegynder
25. marts 2005 - 14:26 #9
Det er bare ok ;)