Avatar billede sorthvidkatkat Nybegynder
28. marts 2001 - 14:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forum i HTML

Jeg skal lave et forum i ren HTML. Kan det lade sig gøre?
Jeg har en formular til indsendelse af indlæg, men mangler selve forum-delen.
Der må godt bruges et eller andet cgi-script.
På forhånd tak.
Avatar billede nitro Nybegynder
28. marts 2001 - 14:17 #1
KUN med html kan det ikke lade sig gøre, men med cgi, kan det!!!
Jeg kan lave det i PHP!!!!!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
28. marts 2001 - 15:15 #2
Du kan ikke lave et forum i html, da html kun kan bruges til statiske websider.

Hvis du har adgang til PHP eller ASP så kan du nemt finde et forum på www.netcoders.dk under sourcecodes.
Avatar billede Thomas Nybegynder
28. marts 2001 - 16:04 #3
Prøv at tage et kig på
http://cgi.resourceindex.com/Programs_and_Scripts/Perl/Bulletin_Board_Message_Systems/
der er massere at vælge imellem...
Avatar billede krn Nybegynder
03. april 2001 - 14:49 #4
jeg kan også lave et i PHP !
Avatar billede tagman Nybegynder
03. april 2001 - 20:45 #5
Hehe, nej, HTML er statisk, så NEJ du kan IKKE lave dynamiske sider med det :)

Anyway, prøv www.pollit.com - der kan du få gratis BBSer (dog med reklamer på).
Avatar billede sorthvidkatkat Nybegynder
03. maj 2001 - 22:06 #6
ok