Avatar billede thulesen Nybegynder
24. marts 2005 - 20:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Harddisk gået ned efter Partition Magic

Hej Eksperter..

Håber i kan hjælpe med dette problem, har virkelig dummet mig.. :-(
Jeg satte Partition Magic til at lave plads på starten af min harddisk, for at lave en linux boot partition. Der skete så det at den undervejs frøs, og jeg måtte slukke computeren hårdt og brutalt. Nu siger den så disk fejl, når jeg starter op. Hvad kan jeg gøre ved det? er det muligt at gøre noget uden at formatere, eller er det evt. muligt at få et eller andet firma til at få min windows til at køre igen..?
Det sted partition magic gik i stå, var da den flyttede dataene fra starten af disken, for at gøre plads til den førnævnte partition. Jeg lavede ingen startdiskette som Partition Magic bedte mig om, kunne den have hjulpet mig, og i såfald kan jeg få en fra en anden for at få min windows til at starte?
Jeg har prøvet at starte i genoprettelseskonsol, men den kan ikke finde nogen filer i filsystemet overhovedet.. :-(

Please svar hurtigt.. er helt ude af den..

Mvh Thomas
Avatar billede thulesen Nybegynder
24. marts 2005 - 20:28 #1
Jeg er villig til at finde ud af noget med betaling hvis der er nogen der kan hjælpe mig..
Avatar billede thulesen Nybegynder
24. marts 2005 - 20:54 #2
Kan man lave en startdiskette med f.eks. fdisk eller lign. program, som måske kan løse fejl på partitioner?
Avatar billede screem_brille Novice
24. marts 2005 - 21:08 #3
Har skrevet en artikel som nok vil kunne hjælpe dig ;)http://www.eksperten.dk/artikler/650
Avatar billede thulesen Nybegynder
26. marts 2005 - 13:01 #4
Tusind tak for hjælpen.. det lykkedes at lave recovery på de fleste filer, dog er der nogen der er smuttet i svinget :-(
Avatar billede thulesen Nybegynder
26. marts 2005 - 13:02 #5
Lukker..
Avatar billede screem_brille Novice
26. marts 2005 - 14:21 #6
Ok, bør du så selv tage pointene ?
Avatar billede thulesen Nybegynder
28. marts 2005 - 13:10 #7
Nej, men det er jo svært at give points hvis ikke nogen har svaret..
Avatar billede screem_brille Novice
28. marts 2005 - 13:17 #8
ja, men så kan du bede den eller de som ledte dig på rette vej om at ligge et svar, det andet er ikke særlig venligt *S* (og giver ikke en lyst til at hjlpe en anden gang)