Avatar billede cooldog_1 Nybegynder
24. marts 2005 - 17:51 Der er 2 kommentarer

Køler problem

Jeg har et
CPU Type    Intel Pentium 4E, 3000 MHz (3.75 x 800)
            Prescott
Men den varmer som en i.... 60 grader siger min CPU, og det giver jo et problem, men, hvad er det for en CPU køler jeg skal have for at jeg kan få kølet den ned.?

Har et bundkort der hedder Intel D848PMB.

Kan man få et program så man kan få speedet sin køre op?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
24. marts 2005 - 19:22 #1
Jeg har gode erfaringer med Thermalright XP-120KK. Køler godt og er så godt som lydløs. Om den kan sidde på dit bundkort kan en tur til http://www.thermalright.com svare dig på. Siden er lidt langsom.
Avatar billede e-blade Nybegynder
24. marts 2005 - 19:45 #2
Check www.studiedata.dk for nogle gode kølere. Der kan du både gå efter dB niveau samt ydelse. Du kan få nogle kølere der larmer som et mindre passagerfly men som til gengæld køler EFFEKTIVT!. Har selv super erfaring med min Zalman køler. Der kombineres ydelse mod dB niveau.