Avatar billede mum Juniormester
24. marts 2005 - 17:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny harddisk

Jeg skal tilat købe en ny harddisk. Jeg tænkte så på om det er ligegyldigt hvilken jeg køber eller jeg kan risikere at få en der ikke virker på min computer. Måske et dumt spørgsmål, men jeg vil gerne være på den sikre side.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
24. marts 2005 - 17:39 #1
er din computer et specielt mærke, eller er det en du selv har samlet?
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
24. marts 2005 - 17:40 #2
men som regel burde der ingen problemer være... - tjeck evt. hvor mange IDE-enheder dit bundkort kan klare
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
24. marts 2005 - 17:40 #3
(det står med 90% sikkerhed i manualen)
Avatar billede e-blade Nybegynder
24. marts 2005 - 19:50 #4
Du lyder ikke som en der kører SATA eller RAID, så en "normal" IDE hdd passer ind i din computer for enden af et IDE kabel. Husk bare at tjekke at du HAR plads til en ekstra hdd medmindre du skifter den ud med en eksisterende. Bare lige tjek hvilken ATA-hastighed dit IDE kabel kører så du får fuld udnyttelse af din fremtidige harddisk.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. juni 2005 - 02:11 #5
hvad har du fundet ud af?
Avatar billede mum Juniormester
01. november 2005 - 20:16 #6
Allesammen gode råd. Jeg endte med ikke at købe en alligevel. Jeg ved ikke hvorda jeg skal dele pointene.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
01. november 2005 - 20:29 #7
hehe - snup dem da bare selv :)
Avatar billede mum Juniormester
17. november 2005 - 00:25 #8
Det gør jeg så.